Gyakran ismételt kérdések
Általános
A legújabb digitális technológiával kerülnek rá a nyomatok a pólókra (DTG nyomtatás), a legkorszerűbb ipari textil nyomtatókkal.
Ezzel a technikával a mintát közvetlenül a póló anyagába lehet juttatni. A nyomást követően történik a préselés, ami lehetővé teszi, hogy a fehér póló szálai közé beépüljön a minta, így az tapintásra teljesen érezhetetlen marad, emellett kiváló moshatóságot és légáteresztő képességet biztosít.
Színes póló esetében egy fehér réteg az alap és erre kerülnek rá a további színek. Itt a minta kitapintható, de nem lesz vastag vagy zavaró. A moshatóság tekintetében ez a módszer a hagyományos digitális nyomtatókkal szemben lényegesen jobban teljesít.
Alapvetően Malfini márkájú pólókkal és termékekkel dolgozunk, amik tökéletes alapot biztosítanak a minőségi nyomtatáshoz. Kiemelkedő anyagminőségük és tartósságuk révén a Malfini termékek garantálják, hogy a nyomtatott minták hosszú távon megőrizzék élénkségüket és részletgazdagságukat. A párnák esetében viszont megbízható magyar gyártóval állunk kapcsolatban.
Mennyiségi kedvezményt 10 db póló megrendelés felett tudunk adni. De általában mindegy megrendelés egyedi, így kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen és pontos árakat fogunk mondani.
Céges megrendelésekkel kapcsolatban itt találtok információkat: teezer.hu/ceges-polok
Igen. Ha megtetszett egy minta, de nincs a kedvenc színedben feltüntetve póló hozzá, nyugodtan jelezd és a kért színre fogjuk nyomtatni. Előtte természetesen ellenőrizzük, hogy az adott minta ezen a színen is jól mutat-e, és ha szeretnéd, előzetesen elküldjük e-mailben is a póló tervet az új színben.
A póló nyomtatására a megrendelést követően kb. 24-48 órán belül kerül sor. A futárszolgálat kézbesítése szintén 1-2 napot vesz igénybe.
Amennyiben SOS van szükséged az adott termékre, és úgy adod le a megrendelést, hogy aznap 12 óráig ki is tudjuk nyomtatni, ebben az esetben még azon a napon fel tudjuk adni futárszolgálattal a rendelést, másnapi érkezéssel. Az SOS gyártás plusz költsége: 1490 Ft.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Személyes átvételre jelenleg nincs mód.
- GLS futárszolgálat házhoz (SOS kiszállításnál csak ez választható)
- GLS csomagpont / csomagautomata
- MPL futárszolgálat
- Foxpost csomagautomata
Bővebben a Szállítási információk menüpont alatt.
Igen, erről bővebben itt olvashatsz.
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen. A szállítási cím addig módosítható, amíg nem került átadásra a futárszolgálathoz a termék.
Igen. 24 Európai országba kérhető szállítás, akár több db póló rendelés esetén is. Csomagdíj: 4990 Ft/ csomag egységesen.
Az országok listája: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia és Szlovénia.
Az átlag szállítás idő: 5-7 munkanap.
Visszaküldés
Amennyiben nem jó a méret és nem egyedi tervezésről van szó, vagyis a megrendelt termék megtalálható a webshopban is, ebben az esetben jogosult vagy méretcserét igénybe venni, mindössze a postaköltséget kell állnod.
A csere menete:
- Töltsd ki az alábbi Visszaküldési űrlapot.
- Utald el a Futárkölséget részünkre, 1190.-Ft-ot, az alábbi bankszámlaszámra: Erste Bank, 11600006-00000000-78263538 Közlemény: teljes neved vagy a rendelésszám.
- A terméket csomagold vissza abba a tasakba, amiben elküldtük neked. Ragaszd le megfelelően. Az alábbi címre kérjük visszaküldeni: Teezer Webshop, 2016 Leányfalu, Csaba u. 26. (A legolcsóbb szállítási díj az, ha postán levélként adod fel.)
- Amint visszaérkezik a póló, újra legyártjuk a megfelelő méretben, majd GLS futárszolgálattal elküldjük részedre.
Ha bármi problémát tapasztalsz a termékkel kapcsolatban (sérült a termék) kérjük töltsd ki az alábbi Sérült termék űrlapot, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen. A tárgymezőben tüntesd fel, hogy Hibás termék, a levélben pedig írd le a rendelés számot. A hibás, törött termékeket természetesen garanciában cseréljük, a lehető legnagyobb gyorsasággal és prioritással kezelve.
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, azaz indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Ez az időszak attól a pillanattól kezdődik, amikor Te, vagy az általad kijelölt személy által átvételre kerül az áru.
Az Elállás menete:
- Töltsd ki az alábbi Elállási Nyilatkozatot. küldd vissza részünkre, e-mailen: info@teezer.hu, vagy postán Teezer.hu/ Mátai és Végh Kft. 2016 Leányfalu Csaba u. 26.
- E-mailben értesítést küldünk a nyilatkozat beérkezéséről.
- A terméket csomagold vissza abba a tasakba, amiben elküldtük neked. Ragaszd le megfelelően. Az alábbi címre kérjük visszaküldeni: Teezer Webshop, 2016 Leányfalu, Csaba u. 26. (A legolcsóbb szállítási díj az, ha postán levélként adod fel.)
- Amint visszaérkezik a termék, a termék vételárát visszautaljuk a nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra.
Az Elállásról bővebben itt olvashatsz.