Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Általános

Milyen technológiával történik a nyomtatás?

A legújabb digitális technológiával kerülnek rá a nyomatok a pólókra (DTG nyomtatás), a legkorszerűbb ipari textil nyomtatókkal.

Ezzel a technikával a mintát közvetlenül a póló anyagába lehet juttatni. A nyomást követően történik a préselés, ami lehetővé teszi, hogy a fehér póló szálai közé beépüljön a minta, így az tapintásra teljesen érezhetetlen marad, emellett kiváló moshatóságot és légáteresztő képességet biztosít. 

Színes póló esetében egy fehér réteg az alap és erre kerülnek rá a további színek. Itt a minta kitapintható, de nem lesz vastag vagy zavaró. A moshatóság tekintetében ez a módszer a hagyományos digitális nyomtatókkal szemben lényegesen jobban teljesít.

Milyen márkával dolgoztok?

Alapvetően Malfini márkájú pólókkal és termékekkel dolgozunk, amik tökéletes alapot biztosítanak a minőségi nyomtatáshoz. Kiemelkedő anyagminőségük és tartósságuk révén a Malfini termékek garantálják, hogy a nyomtatott minták hosszú távon megőrizzék élénkségüket és részletgazdagságukat. A párnák esetében viszont megbízható magyar gyártóval állunk kapcsolatban.

Nagyobb tételben rendelnék, milyen mennyiségi kedvezményt tudtok adni?

Mennyiségi kedvezményt 10 db póló megrendelés felett tudunk adni. De általában mindegy megrendelés egyedi, így kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen és pontos árakat fogunk mondani.

Céges megrendelésekkel kapcsolatban itt találtok információkat: teezer.hu/ceges-polok

Teljesen egyedi minta tervezést is vállaltok?

Igen. Ha megtetszett egy minta, de nincs a kedvenc színedben feltüntetve póló hozzá, nyugodtan jelezd és a kért színre fogjuk nyomtatni. Előtte természetesen ellenőrizzük, hogy az adott minta ezen a színen is jól mutat-e, és ha szeretnéd, előzetesen elküldjük e-mailben is a póló tervet az új színben.

Megrendelést követően milyen átfutási idővel kell számolnom?

A póló nyomtatására a megrendelést követően kb. 24-48 órán belül kerül sor. A futárszolgálat kézbesítése szintén 1-2 napot vesz igénybe.

Amennyiben SOS van szükséged az adott termékre, és úgy adod le a megrendelést, hogy aznap 12 óráig ki is tudjuk nyomtatni, ebben az esetben még azon a napon fel tudjuk adni futárszolgálattal a rendelést, másnapi érkezéssel. Az SOS gyártás plusz költsége: 1490 Ft.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Személyes átvétel lehetséges?

Személyes átvételre jelenleg nincs mód. 

Milyen szállító cégek közül választhatok?

  • GLS futárszolgálat házhoz (SOS kiszállításnál csak ez választható)
  • GLS csomagpont / csomagautomata
  • MPL futárszolgálat
  • Foxpost csomagautomata

Bővebben a Szállítási információk menüpont alatt.

SOS kiszállítást tudtok vállalni?

Igen, erről bővebben itt olvashatsz.

Hogyan tudom módosítani a szállítási címet?

Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen. A szállítási cím addig módosítható, amíg nem került átadásra a futárszolgálathoz a termék.

Külföldre is tudtok szállítani?

Igen. 24 Európai országba kérhető szállítás, akár több db póló rendelés esetén is. Csomagdíj: 4990 Ft/ csomag egységesen. 

Az országok listája: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia és Szlovénia.

Az átlag szállítás idő: 5-7 munkanap.

Visszaküldés

Mit tehetek, ha nem jó a méret?

Amennyiben nem jó a méret és nem egyedi tervezésről van szó, vagyis a megrendelt termék megtalálható a webshopban is, ebben az esetben jogosult vagy méretcserét igénybe venni, mindössze a postaköltséget kell állnod. 

A csere menete:

  1. Töltsd ki az alábbi Visszaküldési űrlapot.
  2. Utald el a Futárkölséget részünkre, 1190.-Ft-ot, az alábbi bankszámlaszámra: Erste Bank, 11600006-00000000-78263538    Közlemény: teljes neved vagy a rendelésszám.
  3. A terméket csomagold vissza abba a tasakba, amiben elküldtük neked. Ragaszd le megfelelően. Az alábbi címre kérjük visszaküldeni: Teezer Webshop, 2016 Leányfalu, Csaba u. 26. (A legolcsóbb szállítási díj az, ha postán levélként adod fel.)
  4. Amint visszaérkezik a póló, újra legyártjuk a megfelelő méretben, majd GLS futárszolgálattal elküldjük részedre.

Probléma van a termékkel, mit tudok tenni?

Ha bármi problémát tapasztalsz a termékkel kapcsolatban (sérült a termék) kérjük töltsd ki az alábbi Sérült termék űrlapot, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@teezer.hu e-mail címen. A tárgymezőben tüntesd fel, hogy Hibás termék, a levélben pedig írd le a rendelés számot. A hibás, törött termékeket természetesen garanciában cseréljük, a lehető legnagyobb gyorsasággal és prioritással kezelve.  

Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, azaz indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Ez az időszak attól a pillanattól kezdődik, amikor Te, vagy az általad kijelölt személy által átvételre kerül az áru.

Az Elállás menete:

  1. Töltsd ki az alábbi Elállási Nyilatkozatot. küldd vissza részünkre, e-mailen: info@teezer.hu, vagy postán Teezer.hu/ Mátai és Végh Kft. 2016 Leányfalu Csaba u. 26. 
  2. E-mailben értesítést küldünk a nyilatkozat beérkezéséről. 
  3. A terméket csomagold vissza abba a tasakba, amiben elküldtük neked. Ragaszd le megfelelően. Az alábbi címre kérjük visszaküldeni: Teezer Webshop, 2016 Leányfalu, Csaba u. 26. (A legolcsóbb szállítási díj az, ha postán levélként adod fel.)
  4. Amint visszaérkezik a termék, a termék vételárát visszautaljuk a nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra.

Az Elállásról bővebben itt olvashatsz.

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása